Görev Devri Prosedürü

 

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI
Görev Devri Prosedürü

1. AMAÇ
Bu Prosedürün amacı, Marmara Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı bünyesinde görev devri yapacak personelin yeni atanacak kişinin bilgi sahibi olması amacıyla devredilecek görevler hakkında rapor hazırlaması ile ilgili yazılı prosedürler oluşturulmasıdır.

2. KAPSAM
Bu Prosedür, Marmara Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığında görev yapmakta olan tüm personeli kapsamaktadır.

3. TANIMLAR VE KISALTMALAR
3.1. MÜ: Marmara Üniversitesini
3.2. İMİDB: İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığını
3.3. Görev Devri Raporu: Bu Prosedürün ekinde örneği bulunan formu
İfade eder.

4. UYGULAMALAR
4.1. MÜ İMİDB’de görev yapan personel herhangi bir nedenle geçici veya sürekli görevden ayrıldığında tamamlanmamış görevlerini bu Prosedürün ekindeki “Görev Devri Raporu”nu doldurarak hazırlayacağı rapor ile yerine gelen personele devredecektir.
4.2. “Görev Devri Raporu”nda devredilen göreve ilişkin tamamlanmamış görevler listelenerek, görevi devralanın geçiş sürecinde herhangi bir aksaklık yaşamaması ve faaliyetlerin sürekliliği sağlanacaktır.
4.3. Görevi devreden personelin görevi devralan personele akademik veya mali takvime göre süreli ve önemli işleri sıralayarak çalışma takvimini sunması gerekmektedir.
4.4. Görevi devreden personel ile görevi devralan personel arasında göreve ilişkin dokümanların devri; Elektronik Belge Yönetim Sisteminde tamamlanmamış, kapatılmış veya arşive kaldırılmış evraklar ile göreve ilişkin elektronik postaları ve fiziki olarak muhafaza edilen dosya ve raporları da kapsayacak şekilde gerçekleştirilecektir.
4.5. Görevi sürekli olarak devreden personelin, görevi nedeniyle kullanmakta olduğu Yönetim Bilgi Sistemleri şifrelerinin ve erişim yetkilerinin iptali sağlanacaktır.
4.6. Görev Devir Raporunun sonunda Görevi Devreden, Görevi Devralan ve Şube Müdürü Tarafından imzalanacak alanlar mevcut olup; ilgililerce tarih belirtilerek imzalanması gerekmektedir.
4.7. Taraflarca imzalanan görev devri raporunun, Personel Daire Başkanlığı evrak kayıt birimi tarafından kaydedilmesi ve Raporda imzası bulunanlar ile İdari ve Mali İşler Daire Başkanına havalesi sağlanacaktır.

5. YETKİ VE SORUMLULUKLAR
Bu Prosedürün uygulanmasından Şube Müdürleri sorumlu olup, Prosedürün oluşturulması ile güncellenmesinden ise MÜ İdari ve Mali İşler Daire Başkanı yetkili ve sorumludur.

Görev Devri Raporu için tıklayınız.


Bu sayfa İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı tarafından en son 29.11.2023 23:19:42 tarihinde güncellenmiştir.

HIZLI ERİŞİM