Taşınır İşlemleri Şube Müdürlüğü

  • TAŞINIR İŞLEMLERİ 

  • ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ GÖREVLERİ

 

  • _______________________________________________

  • 1- 5018 sayılı kanunun 44. ve 45. maddelerine dayanılarak hazırlanan Taşınır Mal Yönetmeliği kapsamında yapılacak işlemler ile ilgili;


    • ● Demirbaş ve tüketim malzemelerinin satın alma veya devir yoluyla kayıt altına alınması amacıyla giriş kaydının yapılması, taşınır işlem fişinin düzenlenmesi ve imzalatılması.
    • ● Birimlere devir yapılan taşınırların çıkış işleminin yapılması.
    • ● Rektörlüğe bağış yapılan taşınırların üst yönetici onayının alınması ve kayıt altına alınarak giriş işlemlerinin yapılması.
    • ● Birimlere bağış yapılan taşınırlar için üst yönetici onayının alınması ve yazı ile ilgili birime gönderilmesi.
    • ● Birimimizde kullanıma verilen taşınırların kişilere zimmet işleminin yapılması.
    • ● Tüketim malzemelerinin II. Düzey tüketim listesinin hazırlanarak 3 er aylık dönemlerde Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına gönderilmesi.
    • ● Birimlerce hurdaya ayrılması talep edilen taşınırların hurda komisyonuna bildirilmesi, komisyon tarafından hazırlanan rapor doğrultusunda üst yöneticiden onay alınması ve taşınırların kayıttan düşürülme işleminin yapılması.
    • ● Taşıtların hurdaya ayrılması amacıyla muayene kabul komisyonunun oluşturulması, trafik müdürlüğüne ve karayollarına gerekli yazışmaların yapılması, takip edilmesi.
    • ● Bedelsiz devir işlemlerinin yapılması.
    • ● Yıl sonu cetvellerinin hazırlanması ve Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına gönderilmesi.

    2- Mal ve hizmet alımlarına ilişkin muayene kabul komisyonu ve hizmet kabul komisyon tutanaklarının hazırlanması, komisyona imzalatılması ve harcama yetkilisinin onayının alınması.

    3- Her yıl başında muayene ve kabul komisyonu görevlendirilme onaylarının hazırlanması.

    4- Mal ve hizmet alımlarına ilişkin hak ediş evrakının süreç kontrolünün yapılması ve gerektiği sayıda fotokopilerinin çekilmesi.

    5- Satın alımı yapılan taşınırların sayılarak ambara teslim alınması.

    6- Birimlerin ihtiyacı olan taşınırların ilgili birimlere sevk işleminin yapılması.

    7- Başkanın vereceği diğer yazılı veya sözlü görevlerin yerine getirilmesi.


Bu sayfa İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı tarafından en son 13.01.2025 15:31:19 tarihinde güncellenmiştir.

HIZLI ERİŞİM