1) Üniversitemiz Rektörlük ve Bağlı birimlerin uluaşım, evrak dağıtımı ve nakliye hizmetlerinin yerine getirilmesinde servis ve hizmet araçlarının tahsis edilmesi,
2) Üniversitemiz Rektörlük ve Bağlı birimlerin ulaşım, evrak dağıtımı ve nakliye hizmetlerinin yerine getirilmesinde servis ve hizmet araçlarının tahsisi ile ilgili yazıların yazılması
3) Araçların bakım ve onarımlarının sağlanaka hizmete hazır halde tutulması, araçların trafik tescil, fenni muayene, sigorta , otoban, ve köprü geçişleri ile ilgili iş ve işlemlerinin yürütülmesi,
4) OGS işlemlerine ilişkin banka ile yazışmaların yapılması,
5) Şoförlerin yurtiçi ve yurtdışı geçici görevlendirme işlemlerinin yürütülmesi,
6) Görev takip formalarının tutulması,
7) Araç zimmet kayıtlarının tutulması,
Bu sayfa İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı tarafından en son 19.01.2019 12:35:56 tarihinde güncellenmiştir.